czwartek, 3 lipca 2014

My Tidestore inspirations

Hej! ;*
Dzisiaj krótki pościk, w którym chciałabym Wam przedstawić inspiracje w postaci ślicznych sukienek.
Czyż nie każda z nas chciała zostać księżniczką w młodości?
Co myślicie o tych sukienkach?
Kojarzą Wam się z zamkiem i królestwem czy bardziej z imprezą koktajlową? ;)


 czarna                                                                                               fioletowa
                                                      ze złotym



Którą najchętniej przygarnęłybyście do swojej szafy, bo ja wszystkie ♥

PROSZĘ O KLIK >>>>>>>>>>TUTAJ<<<<<<<<<<, BO JUŻ W NASTĘPNYM POŚCIE WYLOSUJĘ OSOBĘ Z KTÓRĄ OPUBLIKUJĘ WYWIAD ;)
ODWDZIĘCZAM SIĘ TAKŻE KOMENTARZEM ORAZ OBSERWACJĄ ;)
TYLKO NAPISZ W KOMENTARZU, ŻE KLIKNĘŁAŚ.




29 komentarzy:

  1. Ta ze złotem jest świetna :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne sukienki *.* Wszystkie bym przygarnęła!
    Kojarzą mi się bardziej z imprezą niż z królestwem ;) Kliknęłam.
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklep,właśnie czekam nad spódniczkę od nich.Kliknęłam ci i życzę powodzenia :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia jest świetna!
    Kliknęłam w link, jeśli znajdziesz chwile proszę o kliknięcie u mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście kliknęłyśmy! :)
    śliczne sukienki, kojarzą nam się raczej z imprezą koktajlową :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga sukienka jest cudowna! Jeśli miałabym taką figurę, z chęcią przygarnęłabym ją do swojej szafy :)
    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutka ta ze złotym...
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie ładne, ale tę czarną chętnie bym przygarnęła :)
    poklikane:)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. do niektórych sukienek trzeba mieć też kształty i mieć co na siebie założyć :) Np na zdjęciu pierwszym czy trzecim nie obejdzie się bez ładnych piersi. Jednak sukienki są prześliczne, szczególnie podoba mi się ostatnia.

    pozdrawiam xx
    Monika, PS. Skomentujesz u mnie?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście to bym wszystkie przygarnęła, ale nie wiem czy miałabym gdzie ją ubrać ;//
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. asymetryczna jest śliczna :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sukienki. Oczywiście zrobiłam klik. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszą sukienkę chętnie bym przygarnęła:)

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba ta fioletowa sukienka :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieska najpiękniejsza, jak marzenie. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga i trzecia są cudowne! Poklikałam i w sukienki i w ostatni link, powodzenia we współpracach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fioletowa najładniejsza! Kocham sukienki. :)
    KLIKNĘŁAM!

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne sukienki♥
    kliknełam♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zdecydwanie wybrałabym tą czarną ♥
    mylifeasania.blogspot.com
    + kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie kojarzą mi się z zamkiem i królestwem <3
    Świetny wybór ;)

    poklikałam!
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi bardziej kojarzą się z tym drugim. Są ładne ostatnia chyba najbardziej przypadła mi do gustu. Tworzę spis polskich blogów, chciałabyś, aby Twój blog znalazł się w nim? Wpadnij do mnie tam wszystko jest wyjaśnione :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne sukienki : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  23. fajowe sukienki!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie w komentarzu, a ja na 100% się odwdzięczę :)
    mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sukienki<3
    Poklikałam :D
    Bardzo lubię twojego bloga i obserwuję.
    Zapraszam do mnie ----> natka197.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, staram sie na nie opowiadać ! ♥
* obserwacja= obserwacja ;) (napisz ze obserwujesz, a ja sie odwdziecze)
* kliki w banery = kliki w banery